Grønne krav til offentlige indkøb, Gladsaxe

FORLØBSBESKRIVELSE:

Grønne krav fra det offentlige:  Bliv skarp på grønne krav til offentlige indkøb og kom på forkant med dit salg!

🌿 Forstå kommunernes grønne krav til indkøb og bliv klar til sælge til dem.

Din virksomhed er klar til at sælge til det offentlige – eller gør det allerede. Men I mangler overblik over, hvilke grønne krav kommunen stiller nu og i fremtiden, og dermed hvilke konkrete skridt I bør tage for at få eller beholde en kommune som kunde? 

Så er denne workshop lavet med dig i tankerne.

📅 Dato: Tirsdag d. 1. oktober 2024

🕒 Tidspunkt: 8.30 - 10.30

📍 Sted: Rådhuskælderen, Gladsaxe Rådhus, Rådhus Alle 7, 2860 Søborg

Målgruppe: I er en B2B-virksomhed. Workshoppen er ideel for ledere og bæredygtighedsansvarlige, der er ivrige efter at sælge til det offentlige, og gerne vil gøre jer klar til de krav der er og kommer, i forhold til at implementere grønne tiltag i deres virksomhed.

Der er begrænsede antal pladser, og vi forbeholder retten til at afvise deltagere, som ikke lever op til kravene.

Hvad tilbyder vi? En intensiv formiddag, hvor Gladsaxe Kommune præsenterer deres tiltag og krav til bæredygtighed i deres indkøb. Rådgiverne fra Viegand Maagøe dykker ned i konkrete tiltag, der kan køre din virksomhed i stilling til at sælge til det offentlige. 

Workshoppen vil give dig:

Viden: En forståelse af grønne krav til offentlige indkøb, muligheder og mulige partnerskaber.
Inspiration: Lær af andre B2B virksomheders erfaringer
Værktøjer: Konkrete forslag til at imødekomme de grønne krav i din virksomhed 
Støtte: Vejledning i at identificere kompetencebehov
Midler: Muligheder for økonomisk støtte til cirkulær omstilling.
Netværk: Mød ligesindede, der er på samme rejse mod bæredygtighed

Kom og vær med til at forme fremtiden for din virksomhed!

 

Workshoppen finder sted følgende dage:

Dato
Lokation
01-10-2024 08.30 - 10.30
Rådhuskælderen, Gladsaxe Rådhus, Søborg

Information

Erhvervshus
Hovedstaden
Tilmeldingsfrist
24-09-2024 23.55

Bliv klar til tilmelding (modtaget de minimis-støtte)

Inden du påbegynder din tilmelding, anbefales du at indhente oplysninger om, hvad din virksomhed har modtaget af de minimis-støtte (statsstøtte) inden for de seneste tre regnskabsår. Ved tilmelding vil deltager 1 blive bedt angive disse oplysninger. Den modtagne de minimis-støtte danner grundlag for en de minimis-erklæring, som skal signeres af virksomhedens tegningsberettigede, før tilmeldingen til workshoppen er bindende.

Hvis den tegningsberettigede afviser at underskrive, mister du den reserverede plads på workshoppen.

Brug for hjælp?

Hvis teknikken driller, sidder vi klar til at hjælpe med tilmelding, log ind m.v.

Kontakt projektadministrationen
E-mail: smv-gk@ehnj.dk
Telefon: 20 93 49 81

Kontaktperson

Anne Kamp Moth-Poulsen

Projektkoordinator
Erhvervshus Hovedstaden S/I

61885626

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål vedrørende tilmelding, startskema eller andet praktisk vedr. forløbet, så kontakt os på smv-gk@ehnj.dk.